We might be miles apart.....

Vilken bitterljuv kväll!

Min vän Jessica ska flytta till England om bara några dagar, och nu ikväll träffades vi tjejer (Erica, Olivia, Josse och jag) på Cafe UH som vi alltid brukar göra. Men ikväll var det lite speciellt, eftersom detta var den sista kvällen vi var tillsammans innan hon åker iväg ( men jag hoppas ändå att vi kanske hinner ses en sväng innan det bär iväg mot Stockholm på fredag! :p )
Ville inte att kvällen skulle ta slut.. Efter några timmar på UH gick vi en liten sväng runt torget, och sedan var det dags att säga hejdå, vilket jag absolut inte ville säga. Så istället blev det en kram och ett "vi ses"! :) 

Jag är väldigt glad för hennes skull och jag tycker hon gör det så bra! Till och med jag tycker att det ska bli super spännande. Hade faktiskt själv planer på att hänga med henne, men jag tror jag väntar till våren. Men ett besök ska det definitivt bli, kanske redan i november!

Självklart kommer att sakna henne som tusan, men jag vet ju att det inte är för alltid. Och som tur är kommer vi ju att höra av varann ändå!!!!


Puss och kram på dig Jessica


Kommentarer
Postat av: Jessica Engström

♥♥♥♥

2011-10-11 @ 01:43:27
URL: http://thelightyouburned.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0