Dagens låt!

Till skillnad från igår så har det inte blivit någon musik alls idag. Vilket inte är likt mig.. Så vad det blir för "dagens låt" idag får bli en random-låt från min Blandat lista på spotify..

- Eller förresten. Såhär gör vi! Jag frågar mina girl's om vilken dem tycker ska vara dagens låt!!

Trumvirvel ....

Josse: What are Words - Chris Medina
Jessica: Sometimes it Rains - David Charvet
Olivia: Set Fire to the Rain - Adele
Erica: Titanium - David Guetta

Så idag blev det en liten specialare med inge mindre än 4 låtar! :)

Tack för hjälpen tjejer! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Engström

mycket bra låtar!

2011-09-01 @ 23:27:48
URL: http://thelightyouburned.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0