CMA Awards 2011

Vet ni vad jag höll på att missa igårkväll?! Att SVT sände countrygalan från 2011 .. Då är det bra att man har andra som kan påminna en!!
Jag visste om att dem skulle sända det, tid och allt, men ändå hann jag glöma bort det när jag höll på med annat. Var så upptagen med att gå igenom, rensa och slänga en massa grejer från lådor och byråer, men så fort jag fick smset av Olivia och läst "Keith Urban på tvn" bokstavligt talat sprang jag till tvrummet! x) Haha

Som vanligt hade jag redan hunnit tjuvkika på de mesta, men det är ändå nått speciellt med att se det hela på tv apparaten. Särskilt eftersom det inte brukar visa så mycket country i svenk tv - så då måste man passa på!

Den här gången tänkte jag bara lägga upp bilder men om du vill se klipp och liveframträdanden är det bara att söka på youtube eller varför inte kolla via CMT's hemsida.




  



  



  

 



  






Bilder: www.cmt.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0