IsaDora Wonder Nail - julkollektion

Var in på H&M lite snabbt efter körlektionen tidigare idag.
Passade på att köpa två lack från den nya, fina julkollektionen Red Rush Holiday Make-up Collection 2011
från IsaDora.  


Två otroligt snygga lack!
272 Merry Red passar perfekt till julhelgen och 728 Black Galaxy är ett självklart val till nyårsfesten.

Merry Red är nog det finaste av röda nagellack jag någonsin har provat. Nyansen är superfin och det guldiga skimmret gör att det ser så fantastiskt lyxigt ut!
Black Galaxy ser ut som en nattsvart himmel med tusentals gnistrande stjärnor och är ett måste för alla som gillar glitter.  

Nu var de här kanske inte dem bästa bilderna, men jag vet att det är massor av skönhetsbloggar som har pratat om dessa lack, så sök gärna runt om ni vill se mer och bättre bilder.


Kommer att måla mina naglar nu ikväll och jag tror att det blir Black Galaxy.
Är så förväntansfull och hoppas att det är lika fint på naglarna som det är i flaskan!



Kommentarer
Postat av: Olivia

vilka snygga färger! tror jag måste köpa det svarta med glittret :)

2011-11-15 @ 23:45:27
URL: http://oliviacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0