5:a april

Idag är det en riktig slapp-dag!
Sitter här med "mjukis kläder", osminkad och otvättat hår. Och tråkigt väder är det igen. Den härliga vårsolen är borta och det känns som den aldrig kommer att komma tillbaka..

Men lite grejer ska jag nog få gjort ändå! Ska iaf fortsätta med gardinerna till husvagnen, göra nån läxa, städa på rummet och det roligaste av allt - hämta mitt nya Oriflame smink. Fast det mesta som jag skulle ha var slut så det blev inte så mycket som jag hade tänkt. Men det som kom ska jag visa upp och ev. göra en sminkning av :)


Någon som såg den nya miniserien The Pacific igår? Den handlar om Andra Världskriget (utspelar sig i Australien och USA när dom krigar mot Japanerna) och hade prämier igår på den nya kanalen Canal+ Series.
Jag har alltid varit intresserad av andra världskriget, varför vet jag inte, så jag tyckte den var ganska bra. Det hände inte så mycket i första avsnittet men jag hoppas att den blir bättre för varje avsnitt!



Repris ikväll kl 21...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0