Nytt!

Lovade redan för två veckor sedan att jag skulle visa lite nya köp, men den senaste tiden har jag haft så himla mycket att göra så bloggen har tyvärr kommit lite åt sidan (fotade allt för länge sedan men har inte hunnit föra över bilderna till datorn). Men nu! ;)

Det visar sig att jag känner mig själv ganska bra! För senast jag var på stan köpte nämligen nagellacket som jag pratade om tidigare, från OPI's vinterkollektion.
And here it is! Det var skitsvårt att fota bra bilder... vet inte hur länge jag höll på att tända å släcka lampor, gick fram och tillbaka mellan olika bakgrunder och grejade. Du måste se det in real life för det är verkligen supersnyggt(!), ser inte alls ut som på bilderna..

Lacket heter Tease-Y Does It och kommer alltså från OPI.
Man kan säga nog säga att det är svart men det innehåller massor med glitter i vinrött, som sedan gör att det skiftar i flera färger.
Åh såå snyggt! I vissa ljus ser det lite lila ut oxå :p


 


Vad jag blir irriterad! På datorn ser man glittret men inte här på bloggen.. Hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0