Barnvakt

Hej hej!
Här kommer ett lååångt inlägg eftersom jag inte har skrivit något på några dar...


Är just nu barnvakt åt Matilda, ett av mina fyra syskonbarn :)
Hon ser på tv medans jag sitter här, men jag ska nog snart gå och lägga mig på soffan jag med för jag har sån jälva huvudvärk.. ursäkta mig.
Blir så less! Var på synkontroll i onsdags men han sa att det inte var något fel på min syn, men att jag ändå skulle komma tillbaka nästa vecka och göra ett annat test. Så jag ska dit på torsdag kl 12 och är allt som det ska så vet jag inte vad jag gör. Självklart är det ju bra att det inte är något fel på min syn men någonting måste ju vara galet eftersom jag har ont i stort sätt varje dag...

Nää nu till lite roligare saker!
Jag var ju och såg på idol-Calle i fredags. Åhh han var bra! Och det blev världens sommar-väder när han klev upp på scenen!! Sa ju innan jag for att det var så tråkigt och regnigt men så fort Calle kom så sken solen och man höll nästan på att svimma i värmen. Verkligen jättevarmt!
Fick iaf en massa bra bilder som jag började redigera (fixar ljuset, klipper och märker med mitt namn) igår och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med dem, trots att jag inte har en riktig systemkamera...
Ska lägga in dem när jag kommer hem, om jag hinner och orkar.. För efter att jag har varit barnvakt ska jag även toppa håret. Linda (min brors tjej) är utbildad frisör och det är alltid till henne som jag går till när jag ska fixa håret =)

Tidigare idag så var jag, mamma, Cajsa och Matilda (syskonbarn) på Örnexpo för att se ytterligare en idol - nämligen Robin. Det var inte riktigt lika soligt men det var minst lika varmt som i fredags! Det kom lite regn här och var, men det var nog runt 20 grader, minst.
Hade såklart med mig kameran så jag fick ett gäng härliga bilder på honom oxå! Men dom har jag varken lagt in på datorn eller fixat i ordning än men de kommer. Lovar!



Nu har jag babblat färdigt så nu ska jag ta och lägga mig och ladda inför Sverie matchen. Gissa vilka som vinner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0