Storfrämmande på besök!

Förut var jag alltid inne på Twilight Sweden och kollade varje dag, men på senaste tiden har jag inte varit inne där alls. Men bara för kul så gick jag in och kollade idag när jag kom hem från skolan och då läste jag att Kristen Stewart och Taylor Lautner kommer till Sverige den 21 juni!!!!! Coolt ;)
Vill du läsa mer kan du gå klicka här så kommer du direkt till inlägget från Twilight Sweden.



Jag tycker det var ganska kul att det valde att komma just till Sverige av alla ställen, spännande!



Kommentarer
Postat av: Olivia

åh vad kul!!! :D ska vi åka dit? ;) haha

2010-05-27 @ 19:03:34
Postat av: Ziniita

Jaaaa det gör vi! Seriöst, fatta va kul det skulle vara :D

Har faktiskt funderat på det :p

2010-05-27 @ 23:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0