25 Oktober 2010

Good morning! =)

Tror jag skriver mitt tidigaste inlägg någonsin faktiskt. Brukar inte hinna starta datorn på morgon annars, men idag är det ingen vanlig dag för jag ska nämligen till sjukgymnasten. Ska fara runt 9.15 men sedan äre skolan som gäller.
Var nyss ute på en längre promenad med Shakira eftersom hon vaknade när mamma for på jobbet. Passade på när jag ändå vaknade så tidigt. Så nu ska jag ta en varm dusch så jag tinar upp lite grann (klädde på mig allt jag kunde hitta men ändå höll jag på att frysa till is..) och efter det ska jag nog göra mig iordning och sen blire till att göra lite frukost. Om jag hinner tänkte jag måla naglarna oxå :p

Nää nu är det bäst att jag kilar.. Vi ses efter skolan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0