5 Oktober 2010

Heeej!

I'm ready for school, eller inte. Har gjort mig klar så det är egentligen bara frukost, packa väskan och lite andra småsaker kvar. Förhoppningsvis får jag åka med pappa till skolan annars måste jag ta bussen kl 11, känns ju lite drygt att behöva åka en timme innan vi börjar. Får gå ner och fråga snällt så kanske jag får ;)

Just de, idag är det den 5:e. Då fyller ju en kompis till mig 18 år =) Grattis Jessica!
En klasskompis fyller oxå år den här veckan så nu äre många presenter som ska köpas!

Vad händer idag då, tro?? Först blire skola till ungefär 15 och efter det åker jag in till stan för att bl.a. köpa en ny fondation, och träffa två kompisar. Blir trevligt de! Hoppas bara att förkylnings-huvudväken försvinner....
Resten av dagen är ganska oplanerad. Ska se Dödlig fångst med pappa som vanligt (han har ju nämligen kommit hem nu!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ), men innan det vet jag inte vad som händer.

Hade tänkt kolla om det finns några lediga lägenheter här omkring nu innan jag åker till skolan, bara för skoj skull. Var faktiskt och kollade på en i somras men det blev tyvärr inget..
Jaja, nu ska jag fortsätta äta min frukost så jag inte glömmer bort den å den står här och ruttnar ;)
Vi ses senare!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig =)

2010-10-05 @ 21:53:04
Postat av: Jossan

Svar: Hehee tack Jenny! :) ska försöka

2010-10-05 @ 21:55:27
URL: http://ziniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0