5 December 2011

Ja då var det måndag igen! Ny vecka, nya utmaningar.
Har precis kommit hem efter min första fiollektion för dagen, så nu är fiolen stämd och redo att spelas på. Klockan fem bär det iväg igen och då är det gruppträning med hela gänget som gäller.
Tidigare idag var jag och mamma och hälsade på hos Benjamin. Blev bjuden på fika och en massa julgodis. Gött gött!
Sen kom de stora barnen hem från skolan så då fick man pussa och krama på dem oxå ;)

Nu ska jag gå och göra lite nytta här hemma. Behöver rensa i alla mina lådor och bland mina kläder, jag är en sån som sparar på ALLT så ibland kan det vara bra att slänga lite skit. Men som vanligt lär jag väl inte kunna slänga ändå, utan jag funderar lite, tänker; det här kan jag behöva någon gång och så lägger jag tillbaka skrotet.. Aja, vi får väl se hur det går.
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0