Ostämd fiol..

Har precis tränat på några julsånger som vi ska spela i kyrkan den 17 december.
I slutet av oktober hade vi också en liten uppvisning, men denna gång blir det mer på riktigt!

Förutom att vårat lilla gäng ska spela så kommer vi även få sällskap utav en kör och en riktigt "orkester" med blåsinstrument och allt. Kommer bli storslaget!
Min familj och mina närmsta vänner ska komma och kolla, så förhoppningsvik är det någon av dem som tar lite bilder, och kanske spelar in en video - vem vet. I så fall lovar jag att lägga upp det här på bloggen så fort jag kan.

Nu har jag lagt undan min något ostämda fiol och mina notpapper för att bara ta det lugnt och njuta av det lilla som återstår av denna söndag. Imorgon har jag lektion klockan 14.00 och sedan är det dags för en stor grupplektion kl. fem.

Vi hörs imorgon mina vänner. Hoppas ni har haft en mysig andra advent! Kramkram.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hördes bra även om den var ostämd ;-)

2011-12-05 @ 15:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0