Tisdagkväll



Igår vid den här tiden var det fiol som gällde. Nu sitter jag här och väntar på att Modo-Timrå matchen ska börja.
Tänkte gå ner till Daniel och Linda och kolla där, sen när jag kommer hem igen ska jag nog fortsätta med mina julkort. Har ett gäng att göra så det tar sin lilla tid, men det ska gå bra!

Nu tänkte jag lyssna på lite härlig julmusik och bara ta det lugnt innan det är dags att heja på grabbarna!
Får se om jag kommer in en sväng senare ikväll, annars ses vi imorgon. Då är det julklapps-shopping som står överst på listan! Och förhoppningsvis kommer kanske min klänning...

See you later, alligator!
Tyckte det passade bra med tankte på att jag såg ett gammalt avsnitt av Krododiljägaren för en stund sedan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0