Dagens låt!

Den senaste veckan har jag lyssnat väldigt mycket på John Mayer och Keith Urban och idag ska dem självklart stå för dagens låt!
Om jag måste välja så är dessa två mina favoritgitarrister, trots att jag älskar Flones (Tom Fletcher och Danny Jones i McFly ♥ ).

Skulle kunna skriva i flera timmar om dem men vill inte tråka ut er allt för mycket ;)
Därför tycker jag att vi hoppar till självaste låten på en gång!

John Mayer och Keith Urban - Perfectly Lonely

Så amazingly good! Får nästan svårt att andas och hjärtat bankar på som bara den när jag ser dem spela och sjunga tillsammans, no kidding. Skulle bli världens lyckligaste om de kunde spela in en skiva med både nya och gamla låtar - fy bubblan alltså!
Nä nu ska jag lugna ner mig lite och låta er lyssna på De Bästa =)


I would do anything to see them live!



Kommentarer
Postat av: OLiViA

dom är bättre än bäst!! ;) <3

2011-01-10 @ 14:37:42
URL: http://oliviacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0