Hög av dofter..

Helluu..

Kom nyligen hem från ett Ljusparty - därav rubriken... :p
Första gången jag var på ett ljusparty och jag måste säga jag gillade det! Helt otroligt vad vissa ljus doftar gott alltså... om jag hade haft några tusen kronor till övers hade jag nog köpt en massa ljus i olika former, storlekar och inte minst dofter! Provluktade på små burkar och jag tror jag luktade på alla minst 511 gånger var, så just nu känns huvudet lite tungt och näsan är så gott som pintjock med alla dofter ;)
Men det var verkligen himmelriket för en ljusälskade som jag! Kunde faktiskt inte slita mig så jag köpte iaf ett pack med ljus som doftar honungsmelon. Låter kanske inte så supernajs med det var det godaste och mumsigaste jag har luktat på på väldigt länge, men det konstigaste är ju att jag hatar honungsmelon. Kan inte med smaken alltså!!! Färgen var lite av en blandning av ljusgrön och ljus ljus ljus turkos skulle jag säga och själva doften på det ljuset luktade sååå gott, nästan så att jag var på väg att äta upp det. Jag skojar inte.
Har redan planer på vad jag ska köpa på nästa party, men när det blir är en annan femma ;)

Längtar så in i bomben tills det kommer!




Nu ska jag återgå till Rum till en stjärna med Simon och Tomas på 3:an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0