15 November 2011

Hej hej!
Det blev lite sent igårkväll, vet inte vad klockan var när jag kom hem men runt nio tiden kom i alla fall Daniel tillbaka och sedan kom även Linda. Blev då bjuden på lite kvällfika så självklart stannade jag längre!

Alldeles strax ska jag iväg och ha körlektion nummer 6.
Efter att jag kom hem igår passade jag på att läsa lite inför just dagens lektion. Ska fortsätta plugga idag tänkte jag, och sedan ska jag även träna på jullåtarna som vi har börjat spela nu på fiolen. Jag tycker gårdagens lektion var så himla kul. Vet inte varför, för vi gjorde ju inget speciellt, men det var någonting som gjorde att man inte ville gå hem.

Efter körningen ska jag hem och bara ta det lugnt. Men runt 13.00 tiden blir det andra bullar för då ska jag hjälpa Daniel med att lasta av en massa ved uppe i Torpet, så då ska jag få jobba lite. Men innan jag åker iväg ska jag försöka slänga upp något roligt här på bloggen!
Nu ska jag ut på vägarna - wish me luck! ;)
Kramkram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0