16 November 2011

Goddagens allihopa.
Hoppas ni mår bra och har en haft en bra onsdag såhär långt!

Själv har jag haft en bra start på dagen, och jag tror att den kommer att sluta ännu bättre. För ikväll är det ju premiärdags för Breaking Dawn del 1!
Just nu sitter jag och väntar på att Olivia ska komma. Jag ska sminka henne och det ska bli jättekul. Det är faktiskt väldigt sällan jag sminkar andra än mig själv så jag blir alltid lite halvnerös över hur resultatet ska bli. Men jag hoppas det ska gå bra.
Får se om jag kanske fixar hennes hår oxå, det får hon bestämma. Nu ska jag i alla fall gå och ta lite nässpray så jag kan andas igen, sen ska här sminkas.
:D

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0