24 November 2011

En månad kvar till jul. Wehå!

Hemma igen efter en körlektion och en snabb tur genom gallerian.
Det finns så himla mycket jag vill köpa - kläder, saker som behövs när jag flyttar hemifrån, smycken, skor.. you name it! Men nu är det dags att införa ett litet köpstop för att isället lägga pengarna på julklappar till mina nära och kära, med undantag för min jul-outfit såklart ;) I år blir det långklänning!!
Var inne på Akademibokhandeln medans jag väntade på att pappa skulle komma. Där inne skulle jag kunna gå i timtal! Böcker är bland det bästa jag vet.
Jag kan väl inte säga att jag är direkt snabb på att läsa men jag älskar det, framför allt att köpa böcker och om jag hade pengar skulle jag nog köpa var enda bok jag som kommer i min väg! Sen om det är själva bokomslaget eller handlingen som avgör det är en annan femma ;) 
Hittade en engels bok (började läsa engelska böcker i våras) som såg ut att vara superbra. 
Meet Me at the Cupcake Cafe
heter den och kommer nog att hamna på min önskelista. Dock läste jag inte vad den handlade om. Hahah! x)


Jag är svag för fina omslag.
Jag menar, hur fint är inte detta?! Alldeles rosa, bubbligt och tjejigt. Haha x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0