3 November 2011

God morgon!

Äter just nu en god frukost med mamma och njuter av det fina vädret.
Lite senare idag åker vi iväg till Torpet för at ta det lugnt och höstmysa. Längtar som tusan!
Jag har inte varit där sedan i augusti, vilket var det var ett tag sedan. Mamma och pappa har varit där nästan varje helg i stort sätt. Så jag har lite att ta igen...

Jag hoppas innerligt att det fortfarande är höst där uppe så jag kan fota lite höstbilder. Har knappt tagit några utebilder alls så det ska bli kul. Önskar bara att jag hade skaffat mig ett stativ så man får ännu lite skarpare bilder, och då skulle jag även kunna ta fina bilder tidigt på morgonen när dimman ligger över sjön. Åh!

Dags att göra sig iordning och packa lite grejer. Vet inte hur länge vi blir där men det blir säkert över helgen.
Tar med det mobila bredbandet så vi får internet där uppe, så jag kommer att kunna blogga ändå. Bra va?! :)
Nu ska jag kila. Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0