6 November 2011

Hej mina vänner!
Sitter just nu och avslutar min sista frukost här i "Doglake", för senare idag åker vi nämligen hem.
Det har varit ett gäng välbehövliga och lugna dagar här i Torpet med en massa familjemys och bus.

Tänkte berätta lite kort om gårdagen, och den började med att Cajsa skulle iväg och spela innebandy i Husum, så då blev jag, mamma och pappa ensamma i några timmar och passade på att städa och göra lite lördagsfint. Sen runt två tiden åkte pappa och jobbade.
Sedan under eftermiddagen och fram mot kvällen droppade fler och fler familjemedlemmar in - och tillslut var vi alla 12 samlade! Det blev god mat och sedan fortsatt mys, prat och skoj under hela kvällen.
Och gissa om jag blev glad då det var country-tema på P4 igårkväll?!! Låg i soffan framför den öppna spisen och njöt..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Som sagt åker vi hem idag och just nu är det tänkt att vi åker runt 16.00 tiden så då är vi hemma runt tjudo i fem ungefär, men det kan bli tidigare eller senare oxå. Vi får se hur vi gör.
Tyvärr har det inte blivit några bilder alls. Vädret har inte alls varit på topp och dessutom har i stort sätt alla löv blåst ner på marken och allt höstigt är bara grått och väntar på att vintern ska komma..

Nu ska jag diska bort och gå och plocka ihop mina saker som ska med hem.
Om jag inte bloggar nåt mer under dagen så hörs vi senare när jag har kommit hem!
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0