Dagens låt!

Som ni säkert läste tidigare så var det tänkt att jag skulle se violinisten David Garrett idag, men det blev tyvärr inte så. Men nog om det nu!

Jag vet inte hur många gånger jag har velat visa detta på bloggen!? Men jag ville vänta tills idag.
Om det är någon "collaboration" jag skulle vilja se live (förrutom Keith Urban och John Mayer!) så är det McFly och
David Garrett
. Och tro det eller ej - men det har faktiskt hänt!



McFly and David Garrett - "Live and Let Die", "Five Colours In Her Hair"





ÄLSKAR DANNYS RÖST! Så bra. Och så får vi ju höra lite opera oxå!


Åh! Varje gång jag ser detta blir jag bara så glad!
Jag känner mig alldeles lugn i kroppen samtidigt som jag nästan börjar hyperventilera.
"Allvarligt?!" tänker ni, men det är verkligen så mycket jag älskar musik - och när mina största favoriter spelar tillsammans då blir det speciellt! Särskilt när dem spelar "Five Colours In Her Hair", vilket får mig att tänka tillbaka till 2006 då jag hörde McFly för allra första gången, med just FCIHH.

Det hade varit så underbart att få se dem, men detta var nog en once-in-a-lifetime-grej. Då är det tur att det finns youtube. Jag kan omöjligt säga hur många gånger jag har sett det här klippet.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0