Jag vill inte!

Jag som hade tänkt blogga en massa idag. Tror tyvärr inte att det blir så, inte som det ser ut nu i alla fall.
Har så fruktansvärt ont i huvudet att jag måste rakt gå och lägga mig en stund känner jag. Spelade nyss musik men inte ens det gick, värken blev bara värre. I vanliga fall brukar jag ändå kunna lyssna på musik men nu blev det bara för mycket!
Kan dessutom inte skriva. Stavar knasigt och tar bara fel tangenter hela tiden. Jag som alltid kollar på skärmen när jag skriver måste nu titta på själva tangentbordet - och det blir ändå knas. Alltså är jag inte riktigt kry idag, det är bara att konstatera.

Om jag ska vara ärlig så känns det som om jag skulle kunna ha en liten släng av feber oxå, men jag törs inte kolla för jag vill verkligen inte vara sjuk nu! Särskilt inte imorgon då jag ska träffa Olivia. Vi som hade tänkt att jag skulle sminka henne, och kanske även fota.
Så nu går och och lägger mig på mammas säng och hoppas att jag kan vila bort förkylningen!! 
Tar nog en kopp te först, och lite nässpray så jag kan andas.....

Varför?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0