David Garrett

Idag skulle jag egentligen ha varit i Stockholm vid den här tiden och väntat på att få se en stor favorit uppträda live.
Men så vart det tyvärr inte.

Den underbara killen jag skulle ha sett idag heter David Garrett.
Jag har faktiskt inte nämt honom någon gång här i bloggen, men det är säkert några som har hört talas om honom på ett eller annat sätt.
Sedan jag såg avsnittet när han besökte Skavlan har jag varit ett stort fan, särskilt det senaste månaderna! En av anledningarna till att jag inte har pratat om honom här på bloggen var för att jag hade tänkt göra ett stort, långt, lyckligt inlägg om honom när jag hade bokat biljetterna. Men nu blev det såhär istället.

Jag skulle alltså se min första riktiga konsert ikväll, men så blev det som sagt inte... Och med tanke på att jag inte har mått riktigt hundra de senaste dagarna var det kanske lika bra, trots att jag just nu känner mig lite deppig och önskar att jag kunde ta ett plan och åka ner till huvudstaden och se världens snabbaste (och snyggaste ;)) violinist spela underbar musik. Jag som till och med hade provat mina fin-klänningar för att se vilken som passade allra bäst för China Teatern.
Istället får jag sitta här hemma i mjukiskläder och fortsätta kolla på samma klipp som jag gjort sedan jag fick veta att han skulle komma hit till Sverige. Och det var faktiskt väldigt nära att jag, mamma och pappa åkte, men men.
Jag får hoppas att han återvänder till Sverige snart igen - och då ska jag se honom!

Jag kan omöjligt säga vilken låt jag gillar mest, därför fick slumpen välja.
Här är David Garrett med låten Master of Puppets.
Vem kunde ana att jag skulle komma att ÄLSKA en Metallica låt?? Inte jag i alla fall.



Om jag ska vara ärlig blir jag faktiskt lite ledsen i ögat när jag ser alla klipp på youtube.
Jag såg verkligen fram emot att få se honom idag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0