...

Dagen började så bra. Såg på härliga McFly-video's, lyssnade på bra musik och kollade runt inne på nya supercity.
Men nu känns allt bara tråkigt. Känner mig allmänt less, irriterad och nere.

Det finns så mycket jag vill göra. Resa, utforska världen, skaffa en egen lägenhet, gå en make-up utbildning, se mina favoritartister uppträda, starta eget. Men istället sitter jag här.

Nää, nu går jag och myser med golvmoppen Shakira som har varit borta hela helgen! Vill ju inte tråka ut er med mina bekymmer.



... en bild på en annars pigg och glad Josefin...


Kommentarer
Postat av: Jessica Engström

snyggis!

2011-10-16 @ 22:32:39
URL: http://thelightyouburned.blogspot.com
Postat av: Maria

Fin du är <3

2011-10-18 @ 11:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0