GRAMMY-awards

Har vaknat med halsont i flera dagar nu, och har ont i huvudet och nacken i stort sätt hela tiden.
Men det hindrar mig inte ifrån att sitta uppe inatt - nejnej!


Inatt, svensk tid är det nämligen dags för den största musikgalan av dem alla!

Klockan 00.00 startar sändningen från röda mattan på E!-kanalen
, sedan klockan 01.55 är det dags för självaste galan som i år sänds på TV11.

För det mesta är det röda mattan och är mest lockande för mig, men i år kommer många bra artister att uppträda, och många av dem är stora favoriter hos mig - bl.a. The Civil Wars, Adele, Maroon 5, Carrie Underwood, Bruce Springsteen, Taylor Swift och många många fler!!
Sedan ser jag väldigt mycket fram emot Jennifer Hudson's tribute till Whitney Houston, som tråkigt nog gick bort natten till idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0