19 Januari 2012

Hallå hallå!
Hur är det med er?? Själv mår jag bara bra, tar det lugnt och tittar ut på all snö som vräker ner..

Har ägnat hela morgonen och förmiddagen åt att lyssna på härlig musik. Hittade två "nya" killar igårkväll, en countrysångare vid namn Josh Kelly (som förövrigt är gift med skådespeleskan Katherine Heigl!) och så en skön kille som heter Andrew Ripp som sjunger helt fantastiskt bra. Han kör lite mer åt rock, fast akustiskt. Riktigt bra!!

Tänkte lägga upp lite roligt här på bloggen idag - bilder, makeup och lite annat smått och gott.
Sen ska jag nog ta mig en tur ut på gården och hjälpa pappa att skotta. Tar med mig hundarna oxå så får dem leka av sig i snön. Det är så roligt att se när dem försöker dyka ner i snödrivorna.. Får se om jag kanske tar lite bilder!
Men först och främst tänkte jag fortsätta lyssna på musik, och kanske börja planera vad som ska packas till Stockholms-resan.

See ya soon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0