Fashion Police - Golden Globes 2012

Nu är det dags för lite tv, och då är det Fashion Police som gäller på E! - kanalen.

Idag sänder dem speciellt från Golden Globes galan som hölls natten mot i måndags. Själv satt jag uppe och kollade när dem sände direkt från röda mattan och om jag ska vara ärlig så var det nog en av dem bästa jag sätt! Det finns inte någon jag tycker misslyckats, utan alla såg så otroligt fina ut!
Det blir svårt att säga min favorit men Nicole Kidman lyckades för en gång skull rikigt bra! Därför får hon lite extra cred. Även Jessica Albas klänning är en stooor favorit!


Källa/Source - http://uk.eonline.com/



Lägger in fler bilder antingen efter programmet eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0