Tack för idag, slut för idag

Ja då satt man här framför apparaten igen.. Att man aldrig blir trött av att kolla facebook, twitter, bloggar och allt vad man nu måste göra var tredje minut. Tror jag skulle behöva ta ett break från dator, tv och mobil i några veckor. Skulle man överleva? Det är frågan ;)

Kom hem från fiket strax efter nio tiden och har hunnit med både det ena och det andra..
Ska snart lägga mig och läsa lite, jobb imorgon nämligen!
Får se om jag kanske fixar ett tidsinställt inlägg som får komma upp under morgondagen. Vi får se.
Men innan jag ska krypa ner i sängen blir det ett avsnitt av Will & Grace.

Önskar er alla en trevlig fredag! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0