9 Januari 2012




Halloj!!
Hur är det med er?? Var länge sedan jag hörde av er tycker jag. Visst, jag har inte varit den bästa på att blogga den senaste tiden, men kommentera gärna - om vad som helst, det ni vill jag ska blogga mer/mindre om eller ställ frågor. Tycker det är så roligt att få höra era åsikter och kommentarer :)

Idag blev det lite jobb. Nu är all jul borta och istället är våren påväg in i butiken! Så ljust och härligt!! :)
Har precis sörplat i mig lite soppa och ätit en macka, trots att jag inte känner mig riktigt pigg.
Har lite feber rysningar faktiskt. Fyy det vill jag inte ha. BLÄ. Får trycka i mig vitaminer resten av veckan för säkerhets skull... Och jag får absolut inte vara sjuk den 31 - för då åker ju jag och Olivia till Stockholm. Då måste vi vara friska som nötkärnor! Ingenting får stoppa oss.

Bjuder på en bild från julafton. Bättre bilder på sminket kommer senare..
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll och en underbar vecka! Kram på er så länge ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad vacker du är!!!

2012-01-09 @ 21:22:42
Postat av: Olivia

Herregud vilken snygging! :o ;) super fin bild ju :D

Precis, då ska inget få stoppa oss ;D

2012-01-10 @ 00:46:21
URL: http://oliviacarina.blogg.se/
Postat av: Josefin.P

Vad söt du är!!! :) Kan man säga söt?! Aja, du förstår nog vad jag mena ;)

2012-01-12 @ 18:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0