13:e april

Home sweet home.
Har nyss kommit hem efter att ha jobbat i 9 timmar, men än är det inte kväll. Först ska jag äta sen är det två läxor som ska göras... sen från kl 21 och framåt så äre dags för tv.
Om jag orkar och hinner så lägger jag kanske upp lite bilder, men gårdagens dagens låt ska jag iaf lägga upp. Såg på American Idol igårkväll och var så himla trött så jag somnade under en reklam :p Så om nån timme eller två så kommer det!

Ska gå och se om det finns nått gott att äta... är egentligen inte så hungrig för jag tog en sen lunch idag - kl 15,00
See ya! :D



Btw: ska på "sommarjobbs-intervju" på fredag :D hoppas verkligen att jag får ett sommarjobb så jag kan spara pengar antingen till körkortet eller till någon utlandsresa! Vill ju även ha en egen lägenhet men det får kanske vänta ett tag till..

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh vad kul med jobbintervju !! :D vars ska du på intervjun nångon stans då? :)

2010-04-13 @ 18:56:37
Postat av: Tessan

Vars ska du på intervju??

Kanske du och jag kan ta en prom. nån kväll ??

Nä, nu ska jag sova!!

Nattinatt lillasyster!

2010-04-13 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0