16:e april

Hejj! =)

Det har varit dålig update på bloggen den här veckan! Varit upptagen och haft besök om vart annat så jag har inte hunnit helt enkelt.

Idag tex var jag först på skolan till 3 och sedan for jag och två klasskompisar in till stan för att gå på arbetsintervju för ett sommarjobb. Alla tre hade sökt till samma ställe och vi hade tider med typ 10 minuters mellanrum :p
Innan intervjun gick vi på stan en sväng.. Såg att det var världens mega-rea på massor av affärer. Gick in på H&M en snabbis och där hittade jag ett halsband, ett par örhängen och ett rouge på rean, köpte även nagellacksborttagning - allt för under hundralappen. Riktigt bra köp! :)
Efter att vi hade varit på intervjun så blev det en stund till på stan. Gick bl.a. på Himlen Runt Hörnet skulle vilja inreda hela övervåningen i sån stil som de har där!! So cute! :) Cubus, Kappahl som vi bara gick igenom för att komma ut på vägen igen och där hittade jag en skitsnygg väska. På barnavdelningen! Sedan blev det en tur tillbaka till H&M men det blev inget mer därifrån.. Ska lägga upp bilder på det jag köpte imorgon hade jag tänkt.

Runt halv 6 var jag hemma och då var det dags för middag, sedan fick vi besök - syster och hennes familj (kille + 2 barn) och sen kom min brors barn för att leka med de andra barnen ;) :p
Nu hade jag tänkt sitta vid datorn en stund och lite senare lägger jag upp dagens låt. Somnade kl 8 på soffan igår och sovde hela natten, därav ingen dagens låt igår...



Mina fina syskonbarn!

♥ LOVE YOU ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0