7:e april

Åh vad skönt det är med lov!
Släckte tv:n kl 5 imorse och sovde till 11 =)
Nu när det är lov så passar jag på att se American Idol från 2009 ( då Adam Lambert var med! :D ) som går på TV400 runt 03,00 tiden.
Och inatt såg jag även min favortiserie McLeods Daughters, som handlar om en gäng tjejer som bor på en farm i underbara Australien. Har varit ett stort fan sedan jag såg det första avsnittet för kanske 7-8 år sedan (guuud vad gammal jag känner mig nu!) men det sorgliga är att både serien och kanalen Hallmark (som sände McLeods Daughters) nu har lagts ner. Serien sänds faktiskt på kanal 9 varje dag kl 11,40 men eftersom jag går i skola/ har praktik så kan jag inte se på så nu får jag se på mina säsongsboxar istället...




Idag händer det inte så mycket... Ska vara barnvakt till två av mina syskonbarn ikväll sen tror jag inte att jag har nått bestämt. Ska kanske fortsätta med att greja med testbloggen, vill förbättra bloggens utseende.




Ska lägga upp Todays... make-up nu sen så blir det nog lite tv och sedan dator + musik =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0