Brudbukett

Bilder på brudbuketten som jag gjorde på skolan idag.


 
Under tiden jag arbetar...



Den färdiga buketten!



Den färdiga buketten!
En strukturerad brudbukett som innehåller röda rosor och rosa/ljus ljus lila prärieklocka.
Staftet/handtaget är gjort av strån och sedan har jag täckt med grönt under själva buketten. Har även i svarta lålar, svarta pärlor och har gjort ett "handtag" med svart band.

Blev faktiskt väldigt nöjd med tanke på att det var första gången jag gjorde en brudbukett i den modellen!

Nå, vad tycks?! Kommentera!

 


Ska åka bil med mamma imorgon så då ska den få följa med hem, kände att det var lite opraktiskt att gå rund och bära på den på stan då buketten är nästan lika lång som mig ;) hahaaha Jag är ju så kort så när jag håller den som man ska så släpas alla strån i backen x)

Bilderna är tagna med min mobil - Sony Ericsson SATIO btw.


Kommentarer
Postat av: Maria

Så fin, tror jag ska gifta om mej ! ;-)

2010-04-23 @ 08:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0