Spotify premium

Sista dagen som jag har spotify premium, så nu lyssnar jag för fulla muggar! Jag som har blivit van med att inte ha en massa reklam mellan låtarna kommer väl att bli alldeles förskräckt när någon plötsligt börjar prata...  :/ och jag har ju alltid på högsta volym så jag kommer få hjärtattack efter hjärtattack!

Hade egentligen tänkt se på Johan Falk men så vart jag fast här vid datorn som vanligt, dessutom har jag redan sett alla Johan Falk filmer så jag missar inget.
Nu tänkte jag göra iordning en kopp te och sedan kolla runt på H&M och Halens för att de om det finns nått roligt man kan köpa =) Sen äre dags för American Idol!



Just nu på spotify: Keith Urban - Somebody Like You ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0