Todays look

Här kommer lite allt möljligt - outfit, make-up och naglar.
Kör allt på en gång ;)



* Linne - Cubus 99kr
* Kjol - Gina Tricot 49kr (rea)
* Skor - DinSko för flera år sen, kommer inte ens ihåg vad de kostade :p
* Armband - Glitter 149kr tror jag..
* Klocka - Ur&Penn - Jet Set i färgen White Virgin 498kr tror jag, fick den i julklapp





Ungefär såhär har min make-up sett ut idag. Bilden är från ett annat tillfälle men det det är väldigt likt :p





Lagellack från Depend, nummret har tyvärr försvunnit.
 Brukar inte ha röda naglar så ofta men gillar verkligen den här nyansen!
(hade bara målat ett varv då bilden tog, men med två varv blir det liiite mörkare, vilket jag gillar mer!)
 
Sedan lockade jag håret med min plattång och gjorde en enkel frisyr med hjälp av några nålar.



Nå, vad tycks?! Kommentera gärna =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0