20 Augusti 2010

Tjabba!!
Vill börja med att varna för ett långt inlägg... ;)


Looki looki - titta vad jag har =)

 

Strax innan 15.30 for jag och min kompis Olivia till stan för att först gå och anmäla oss till trafik/kör-skolan och sedan ta en tur in på några affärer. Innan vi tog bussen hem blev det en fika på Waynes coffee- mummsig kladdkaka å cola.
Det känns riktigt bra att äntligen ha fått hem böckerna så jag kan börja läsa teorin. Har inte kört nå mycket än så länge, men nu ska det bli ändrig på det!
Så istället för att ta varje ledig tid till att sitta vid datorn så kommer jag nu sätta mig och plugga som bara den. Blogga kommer jag självklart att fortsätta med men kanske inte hela tiden.. Men så ofta jag kan! =)

Igår var jag ju till min bror för att hans tjej skulle klippa och färga mitt tråkiga och livlösa hår. Men så är det inte längre! Nu är det uppklippt nyfärgat och härligt, och som jag sa igår - "bullen är tillbaka". Hahaa
Har haft sådan här frisyr ett tag nu så efter att ha haft en enorm utväxt och långt hår känns det riktigt bra med kort i nacken igen. Har äntligen fått tillbaka lite volym =)

 
(Klicka på bilden för att se i större format)

Efter några timmar med färg i håret, sling'ning' och klippning så stannade jag kvar och kollade på lite tv bl.a. Sommar med Ernst, Sveriges fulaste hem och House medan jag proppade i mig en massa popcorn. Sedan blev det även en film - 17 Again. Hade sett några små klipp av den förut men det var första gången som jag såg den och jag tyckte den var skitbra! =)  
Kom hem runt halv ett, då blev det en stund framför datorn och sedan var det god natt.

Och nu sitter jag här vid datorn å lyssnar på musik som vanligt! ;) Just nu äre Adam Lambert's Sleepwalker som snurrar..
Nää man kanske ska ta och se om det är nått bra att se på tv:n, tycker jag har skrivit nog nu =)
Vi seees! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0