30 Augusti 2010

Heeej

Idag har det varit en ganska så fullspäckad dag!
Började dagen med skola, och efter att vi slutade så tog jag och två klasskompisar, Jenny och Angelica, bussen till stan. Vi gick och kollade runt i nån timme eller två och sedan blev det bussen hem. På vem vägen träffade jag även Olivia och Erica, två klasskompisar från högstadiet.
När jag kom hem var det dags för middag med mamma och sen hann jag bara sätta mig framför tv:n en stund - då ringde mobilen och det var storebror som frågade om jag ville hänga med honom och barnen till badhuset för att simma och åka rutschkanor.
Självklart ville jag det, och till slut blev det så att vi var där i ungefär 1 ½ timme.

När jag kom hem var det Fångarna på fortet på tv:n så sedan dess har jag och mamma suttit bänkade i soffan med en massa filtar och kuddar omkring oss, ändå fryser vi som bara den..

Tidigt i morse for pappa till Tyskland för att jobba så snart när det är dags för Dödlig Fångst kommer det kännas väääldigt tomt, eftersom vi alltid ser på det tillsammans =)
Men förhoppsningsvis går tiden fort och månaden flyger förbi!

Nu ska vi koka tevatten och se hur mycket pengar "kändis-barnen" får ihop ;)
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0