5 Augusti 2010

Helllo!

Vilket härligt väder det är idag!! Var på en prommis med vovven och det är alldeles underbart ute, solen skiner och det är 20.5 grader i skuggan =)
Funderar faktiskt på att ta fram mina gamla idrottskläder som jag hade på skolan, och gå en längre promenad/joggingrunda ikväll.

Snart blir det en liten tripp till syster-yster och hennes familj. Hon hade bakat något gott så jag antar att det blir fika när vi kommer dit...  får väl bli två promenader ikväll då! ;)

Senare idag ska jag visa vad jag köpte när jag var i Stockholm, så vi ses sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej , såg dej allt efter vägen på din sena promenad ;-)

2010-08-05 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0