Dagens låt!

Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt inte lyssnat på så mycket musik idag - därför gjorde jag som så att jag bad min vän Olivia berätta vilken låt som hon tycker förtjänar lite extra cred idag.

Så idag får låten Wish You Were med Kate Voegele  stå i centrum ♥

Har du sett One Tree Hill så vet du säkert vem hon är. I serien spelar/spelade hon Mia Catalano, en cool tjej som upptäcktes av Peyton och som sedan blev den första att spela in ett album på Red Bedroom Records.




I tv-serien har man fått höra många av hennes låtar, och tack vare sin medverkan i One Tree Hill så har hon blivit mer igenkänd och hon har nu två album ute.

Redan när jag hörde henne första gången så har jag varit helt såld. Hon har en otrolig röst och hennes låtar är sååå bra (!) och många av låtarna har hon
själv varit med och skrivit.

 

 



 

 


Kommentarer
Postat av: OLiViA

hihi vad kul att du tog hon :D det var bara nått jag lyssnade på när du frågade ;) men hon är riktigt bra!!

2010-08-23 @ 18:44:44
URL: http://oliviacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0