Home

Har nyss kommit hem efter att först ha varit på "surströmmingsfest" med familjen och sedan gått en liten promenad med vovven runt kvarteret.

Tyvärr missade jag sista 20 minutrarna av One Tree Hill så får jag väl vänta tills boxen kommer ut.. men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog inte hålla mig tills dess - så jag antar att jag söker runt på youtube istället ;)

Nu tänkte jag fixa musiklistan från kvällens avsnitt iaf, sen får jag se vad jag gör. Kanske bara blir så att jag sitter en stund vid tv och sedan går och lägger mig å läser lite i kör-böckerna. Eftersom det är skola imorgon så är det väl bäst att man försöker lägga sig i någorlunda tid.


Me today =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0