Party Girl - Musikvideon

Nu har musikvideon till McFly's nya låt Party Girl kommit ut på youtube!

För ungefär 40 minuter sedan meddelade McFly på facebook att den nya videon var ute, efter att först ha visats via den brittiska MSN-hemsidan.

Som jag har sagt förut så är den nya låten långt ifrån deras gamla stil, det som gör att McFy är så speciella.. Nu tror jag de har blivit lite påverkad av Lady Gaga eller nått för det är McFly som vi är vana med.
Men jag gillar den ändå!! Och jag hoppas verkligen att svenska radioprogram kommer att börja spela den =)

Över till videon: en ganska crazy video, för att vara McFly!

Vampyrer, blod och lättklädda tjejer. Så skulle man kunna sammanfatta videon.



Det finns även en "värre" video som innehåller mer våld och annat som inte anses vara okej för att vara den officiella videon.
Det är ganska många som har reagerat och tycker att det är opassande att de har gjort en sådan här slags video eftersom de har ganska många fans i 11-12 års åldern, vilket jag kan förstå. Men samtidigt är ju killarna i McFly inte småbarn längre så jag förstår om de vill göra sig av med bilden av små oskyldiga grabbar som spelar lite gitarr och trummor..

Jag är inte galen i videon men.. den är väl okej! Vad tycker du, ris eller ros? Kommentera gärna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0