"Gammel grön"

Bjuder på lite bilder på mina nymålade naglar!

Som ni kanske vet så gillar jag nagellack utan en massa glitter och skimmer i, och IsaDora är ett av mina absoluta favoritmärken. Så nu när vi var i Stockholm blev det självklart ett =)
Jag har haft ögonen på det i flera veckor så nu passade jag på och slog till.

Lacket har nummer 619 och heter Vintage Mint, ett riktigt gulligt lack i lite "gammel grön" nyans.
Superfint!

  
Med blixt                                                                           Utan blixt



Just nu har jag 3 lager på och ju fler lager man målar desto knalligare och klarare
blir färgen...


Nagellack: Vintage Mint från IsaDora 69kr
Strasstenar: kommer ifrån en tröja








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0