Dagens låt!

Ja men då var det dags av avsluta detta års julsångstema - och det gör jag med min absoluta julfavorit!
Låten heter Mary Did You Know och finns i många, många, många versioner. Den första som spelade in låten och släppde den på ett album var Michael English år 1992 ( alltså mitt år ;) )

Men jag föredrar American Idol-tvåan Clay Aiken's version! Så underbart bra att det inte går att beskriva med ord.
This song always gives me chills, både texten och hans röst är helt enkelt amazing.

Tar med ett liveframträdande och en med lyrics så du kan sjunga med =)

Clay Aiken - Mary Did You Know

 



I början kanske den verkar lite trög men det blir bättre, särskilt vid 2,02-2,25!







Kolla in hans låtar från Idol - perfection!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0