Dagens låt!

Dagens låt kommer upp tidigt för en gångs skull! ;)

Nu är jag laddad!
Ikväll får jag ju som sagt besök av mina kära vänner, ska bli så himla roligt! Vi har alltid den bästa tiden tillsammans, för vad vi än gör har vi alltid kul och skrattar å fnittrar som några småjänter =)

Det känns och jag hoppas som att kvällen kommer att bli lyckad och för att beskriva den känslan ännu lite tydligare så blir det den här söta lilla covern som får stå för dagens (eller rättare sagt kvällens) låt!



Du måste lyssna! Sååå bra ♥


McFly / Danny Jones - I Gotta Feelin' (cover)

Ååå vad jag önskar att de kunde göra en "riktigt" cover av hela låten. En studioversion så man kan lyssna på den 24/7! :D
 



Tar med den här oxå, bara för att han är så gullig, särskilt vid 0.20
:D Hahahahaaa. Den som inte får ett leende på läpparna här, den är ju .... ja jag vet inte ens vad!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0