Ladda batterierna!

Var nyss ute i "snökaoset"!

Nu hade jag tänkt göra lite dipp, ta fram chips och slöa bort denna lördag kväll genom att tillbringa den framför tv:n och datorn. Ska greja med lite bilder, gå in på Supercity och lite senare funderar jag på att se en film! Varför inte Just My Luck, det var ett tag sedan jag såg den dessutom har jag ju bara sett den 862 gånger ;)

Får inte glömma att ladda alla extra batterier till kameran för imorgon kommer ju några av Idolerna till gallerian och uppträder så då måste ju kameran och mobilen med! (Har bättre kamera på mobilen men den riktiga kameran har bättre zoom..... jobbigt det där! ;) )
Ska kila nu. I'll see you later =)

Btw, så ska jag även se idolerna (Idol-turnen) som kommer hit till Ö-vik i januari - wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihooooooo! :D :D :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0