Schwarzkopf i håret

Nu är färgen i håret och tänkte snart gå och slå in dom tre julklappar som jag hittade under min stadstur idag. Ska in och leta vidare imorgon så julveckan kommer att bli allt annat än lugn och fridfull ;)
Mamma och pappa köpte julgranen idag så imorgonkväll åker den upp från källaren för att bli pyntad och fin. Längtar!

Oj oj, nu kommer Shakira springandes med en väldig fart! Mamma dammsugar och hon är livrädd för den stora, läskiga, saken som lever om så in i norden ;) Hon kommer alltid och nästan hoppar upp i famnen, som när ett litet barn ser en clown eller nått.
Oooo nu börjar det klia i huvet oxå! Bara 10 minuter kvar sen ska jag tvätta ur färgen och sedan styla det lite så jag slipper göra det imorgonbitti.
Byebye så länge!


Älsklingsgumman min ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0