Trassel

Filmen jag såg på bion idag var en förhandsvisning av den kommande disneyfilmen Trassel, som har premiär den 4 februari i Sverige.

Gillar man de klassiska disneyrullarna så kommer man garanterat gilla denna! Men helst hade jag nog velat att den var gjord på "gammeldags vis" oxå - som Snövit, Askungen, Lejon kungen och de andra. Nu förtiden gör dom ju de flesta disneyfilmerna i typ 3D eller vad man ska säga..
Jag vill inte säga för mycket om filmen så därför tänkte jag bara säga att den var verkligen suuuperbra!! Har fortfarande vissa scener i huvudet som var så himla fina! Och att Måns Zelmerlöw gjorde rösten som Flynn Rider (en av huvudkarraktärerna) var ju bara klockrent. Rösten som Rapunsel gjorde Molly Sandén.
Originalrösterna gjordes av Mandy Moore och Zachary Levi.
Åhh den var så braa :D och roooooolig!!!!!!!!


Så fort den kommer ut på DVD (vilket kommer att ta ett tag....) kommer jag att springa till närmaste butik och köpa den!! Lovar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0