19 Juli 2010

Heej!

Idag är det verkligen en så kallad "inte-göra-nått-dag", vaknade strax före halv 11 och det ända jag har gjort hittills är att jag har sett på tv.
Men nu när klockan är 13 så är det väl bäst att jag vakna till liv, och då får det bli en stund vid bloggen :)
Ska fortsätta med alla bilderna som jag har tagit de senaste 2 veckorna.. Förhoppningsvis kommer jag att lägga upp bilderna som jag tog på Salem Al Fakir idag. Kommer även att lägga upp en massa andra bilder så småningom.

Resten av dagen kommer jag nog att spendera här framför datorn och kanske kommer jag att mysa i solen en stund. Det är soligt och fint men det blåser som bara den!

Idag kommer jag att starta ett nytt tema i kategorin dagens låt. Den här veckan kommer varje dagens låt att framföras av youtube killen Joe Brooks. Jag hittade honom för kanske ett år sedan och han är absolut en av mina största youtube-favoriter. Han har en speciell röst och skriver riktigt bra låtar!
Så kom tillbaka senare ikväll och lyssna på dagens Joe Brooks-låt.


Vi ses senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0