23 Juli 2010

Heej

Idag har det inte hänt så jättemycket. Var på stan med mamma en jättesnabbis för att köpa present till min kompis som fyllde år i onsdags, så imorn blir det 18års fest imorn och det ska bli riktigt trevligt!! =)
Sen nu på kvällen har jag suttit och gjort ett eget födelsedagskort som jag ska ge henne, har även slagit in presenterna. Blev väligt nöjd med resultatet så imorn innan jag åker lägger jag upp lite bilder!

Igår var några släktingar från Stockholm på besök så därför blev det dåligt med bloggandet. Och sen blev det tv med mamma och pappa, som gjorde att jag blev så himla trött att jag inte ens orkade lägga upp gårdagens låt - då fick det bli idag istället.
Men jag lovar att dagens låt kommer idag! ;)

Nu blir det en stund framför datorn sen får jag se vad som händer, ska iaf se "kändisnyheterna" på E! kanalen...
ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0