7 Juli 2010

Heej heej

Sitter här och kollar runt på youtube.
Idag blir det en ganska lugn dag, men ikväll så ska jag och kameran på galej.

S a l e m   A l   F a k i r 
 kommer nämligen till Ö-vik!

Idag, den 7/7 kl 19.00
, kommer han hit och spelar i en mysig park som ligger alldeles vid "den andra hamnen", eller vad man ska säga.. Om bara solen och värmen kan hålla sig uppe så kommer det bli hur mysigt som helst!!
Hoppas jag kan komma långt fram så jag ta lite snygga bilder :)

Det kanske är bäst att jag går och laddar baterierna till kameran och mobilen nu när jag ändå har det i minnet.. Ni vet hur det är. Minnet är bra men kort! Så är det i alla fall för mig..
Vi seees.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0